سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فریب مدعیان دروغین را نخورید... - وبلاگ به دوش

فریب مدعیان دروغین را نخورید...

سه شنبه 86 مرداد 23 ساعت 3:35 عصر
در حالی که در روایات اسلامی بر انکار افرادی که مدعی ارتباط با امام زمان می شوند تاکید شده است اما متاسفاته اکنون شاهد آن هستیم که افراد مختلف با القاب و عناوین گوناگون خود را نائب امام زمان یا مرتبط با ایشان می نامند و این امر در باعث شده تا طرفدارانی از افراد ساده لوح و ساده برای خود پیدا کنند.
یکی از این افراد که به تازگی طی درگیری هایی در میدان انقلاب تهران دستگیر شد فردی است به نام سید حسین کاظمی قمی که خود را مرتبط با امام زمان معرفی می کرد ،یکی از شگردهای جذب شاگردان این فرد، این است که بانوان مذهبی را نشان کرده و با دریافت مشخصاتشان طالع آنان را دیده! و برایشان به نام هر یک از چهارده معصوم (ع) ستاره و نوری را در نظر گرفته و دستورهایی را بنا بر آن ارایه می‌کند. این دستور در ایام و مناسبت‌های مذهبی دارای رنگ و بوی بیشتری بوده و شاگردان در شبانه‌روز ساعت‌ها باید به عبادت بپردازند. در یکی از نمازها که به نام «قائم آل محمد(عج)» شهرت دارد، توصیه شده شاگردان پس از نماز، سر بر سجده گذارده و پس از اذکار «یا الله»، «یا کریم» و «یا رب»، 351 مرتبه ذکر «الهی بحق سید» را بیان کنند!
در اعترافات این فرد آمده است:«مثلا روی چیزهای الکی و غیر مهم مانور می‌دادم من تقویم چاپ می‌کردم عکس مرقد حضرت امام کاظم را می‌گذاشتم کنار مقبره پدر و پدربزرگم و پدرش که در بروجرد مدفون‌اند. به عنوان کاظمی بروجردی می‌خواستم یک جوری تبلیغ کنم بعد آن‌ها را برسونم به اجدادم یا مثلا خمین که فرزند 27 امام سجاد (ع) بودنم را توی تیتراژ وسیعه با عکس‌های خودم چاپ کردم بعد گفتم ببرند توی دهات‌ها و شهرستان‌ها طوری شده بود که وقتی می‌گفتند فلانی اینجا برنامه داره جمعیت فوج فوج می‌آمدند. می‌گفته پول رفت و آمدها و اتوبوس را از محل صدقات جمع‌آوری کنید و اگر هم کم می‌آمد خودم می‌دادم و همه این‌ها از روی هوای نفس بود را داشتم جمعیت جلسه من اینقدر زیاد شود که بین میدان انقلاب و آزادی مردم جمع بشن و برنامه اجرا کنم اگر شما جلوگیری نمی‌کردید، یقینا جلسه بعدی‌ام که سیزده رجب بود این اتفاق می‌افتاد یعنی جوری می‌شد که استادیوم‌ها جا نداشت. تزم این بود واقعا من الان نگاه می‌کنم درسته لذت می‌بردم و من تو اعترافاتم گفتم وقتی درآخرین منبر در استادیوم شهید کشوری و رفتم روی سن نشستم اون ته سالن را که دیدم سیاهی می‌زد سرم گیج رفت آن غرور نفسانی مرا گرفت گفتم خوب الحمدلله آدم شدیم این مملکت کسی با دست خالی بدون روزنامه بتونه این جمعیت را جمع کند.



وی در پاسخ به این سوال که جمعیت به فرض جمع شوند شما که معلومات کافی را نداشتید، می‌گوید: خوب من که بحث علمی نمی‌کردم این اسلام سنتی را این آخری‌ها در آوردم. نمی‌ گفتم میخواهم اسلام‌شناسی بگم نیم ساعت دعا و توسل می‌خواندم دعا را دیکلمه وار می‌خوندم قسمتی از زبور، خودم هم شعر می‌سرودم. صوت خوبی هم داشتم و در آهنگ‌‌های مختلف می‌خوندم خلاصه یک کاری می‌کردم بیشتر لات‌ها و بدحجاب‌ها جذب می‌شدند به خاطر چی به خاطر این‌که به این‌ها می‌گفتم بیاند حاجت بگیرند کمتر هیاتی‌ها و مسجدی‌ها می‌آمدند و از بس که روی این‌ها روانشناسی کار می‌کردم و روی مخشان، این‌ها میخکوب می شدند بلد بودم مخ بتکونم به قول امروزی‌ها ترید کنم به طوری که افراد انتظار نداشتند من استاد دانشگاه یا ... باشم انتظار یک دعاخوان پیشرفته را داشته باشند به دعانویس مثلا کشوری یا یک چیز گسترده تر.

وی در پایان با ابراز ندامت مجدد ابراز می‌دارد: کار تخصصی که در حد من نبود نمی‌بایست می‌کردم حالت جنون پیدا کرده بودم الان من فکر می‌کنم که از نظر ایمان، علم و عقل از هر سه تهی هستم من حتی روخوانی قرآن و مفاتیح الجنان را خوب بلد نیستم از اشتباهات خودم از پروردگار طلب عفو می‌نمایم. اشتباه مقاومت در برابر جلب، اشتباه و نادرستی نامه به سران خارجی، مصاحبه با رسانه‌های خارجی به زشتی کشاندن صدها نفر و خانواده‌ام را قبول دارم و روی آن توبه می‌کنم و از حضرت صاحب‌الامر و رهبر نظام مقدس اسلامی استدعای بخشش و اغماض برای خودم و خانواده‌ام و این گرفتاران و بندگان ضعیف‌النفس که در برابر القائات نفسانی ناتوانیم، را دارم و این‌که بشری جایزالخطا هستم، مستدعی گذشت و عطوفت می‌باشم ."
این در حالی است که مراجع مختلف تقلید نیز به مقلدین خود در مورد این افراد هشدار داده اند،از این جمله می توان به فتوای حضرت آیت الله سیستانی در مورد دجال بودن افرادی که مدعی ارتباط با امام زمان هستند و همچنین دستور حضرت آیت الله تبریزی در مورد شرکت نکردن در مجالس این افراد اشاره کرد.
چندی پیش هم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با سایت بازتاب اظهار داشته است: تعبیر ملاقات که از نظر علما تنها برای بندگان ویژه خدا امکان دارد، نادر است و کسانی هم که با امام زمان(عج) ملاقات می‌کنند، اظهار نمی‌کنند. «آن‌که را اسرار حق آموختند، مهر کردند و دهانش دوختند».
شایان ذکر است چندی پیش نیز فردی 44 ساله خود را نائب امام زمان معرفی کرده بود که توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد.

نوشته شده توسط : حسن قاسم زاده

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ستاره سهیل(اپیزود دوم)
[عناوین آرشیوشده]