سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هزارمین روز - وبلاگ به دوش

هزارمین روز

یکشنبه 87 شهریور 10 ساعت 11:19 صبح

شاید روزی که مسافران هواپیمای C130 پله های هواپیما را برای بالا رفتن می شمردند،نمی دانستند که عده ای بعد کشته شدنشان روزها را می شمارند تا هزارمین روز را برای بزرگداشت آنها انتخاب کنند.

درپی سانحه سقوط هواپیمای C130 که علاوه بر اصحاب رسانه چند تن از مسئولان نظامی و ساکنین شهرک توحید هم کشته شدند،جدال برای شهید نامیدن یا ننامیدن جان باختگان این حادثه بالا گرفت که در نهایت با قدرت رسانه عنوان شهید علاوه بر نیروهای نظامی به خبرنگاران هم اطلاق شد.

تعداد زیاد شهدای رسانه(بیش از ?? نفر)باعث شد تا رسانه ملی تنها به بزرگداشت این شهدا بپردازد و به این ترتیب در بزرگداشت های شهدای سانحه c130 فقط از شهدای رسانه تجلیل شد!

اکنون پس از گذاشت دو سال از این سانحه وماندن حدود سه ماه به برگزاری سومین همایش های بزرگداشت شهدای رسانه(??آذر) که دیگر به آئین تبدیل شده است(+) وهمچنین برگزاری چندین مجلس ترحیم و بزرگداشت:
«مراسم بزرگداشت شهدای اصحاب رسانه با عنوان "هزاره طلوع" همزمان با هزارمین روز پرواز C130 یکشنبه دهم شهریور در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مردمی شهدای رسانه اعلام کرد سیدمحمدمهدی حسینی دبیر ستاد افزود: این برنامه با حضور مجریانی چون حاج‌حسن سلطانی، فرزاد جمشیدی، نیما کرمی، حسین مولایی، علیرضا کنگرلو و ... به طور مشترک اجرا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم سردار طلایی، دکتر قالیباف، دکتر صفار هرندی، مهندس ضرغامی، فاطمه رهبر و ... هستند که برای سخنرانی در محضر خانواده‌های شهدای اصحاب رسانه دعوت شده‌اند»(+)

یعنی کاری مهمتر از شمردن روزها نداریم؟! یا می خواهیم سقوط هواپیما و کشته شدن دوستانمان را به رخ دولت بکشیم؟هیچ کس فراموش نمی کند بازخواست تند نجف زاده از آن سردار را که «سردار! ما چندتا از اینC130 ها داریم؟»

شاید هم فراموش کرده ایم که شهدای دیگری مانند شهید کاظمی و دادمان(وزیر راه دولت پیش) را هم در سانحه های هوایی از دست داده ایم؟!


نوشته شده توسط : حسن قاسم زاده

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ستاره سهیل(اپیزود دوم)
[عناوین آرشیوشده]